Fakty i mity na temat chirurgii plastycznej

Ponieważ wykonywane operacje plastyczne nadal pozostają w sferze sensacji a osoby je wykonujące najczęściej są celebrytami, o których staje się bardzo głośno właśnie z tego tytułu, wokół chirurgii plastycznej i estetycznej narosło mnóstwo mitów, które możemy nazwać wręcz sensacyjnymi. Poczynając od tego, że możemy powiększyć sobie biust do dowolnej wielkości, że każdy rozmiar pośladków jest osiągalny po przez pogląd, że nie można skorygować kształtu nosa, gdy nosi się okulary lub gdy jest się już po 40-tym roku życia. Podobnych mitów jest mnóstwo. Ważnym jest to, aby planując wykonanie jakiegokolwiek zabiegu pofatygować się i zebrać jak najwięcej informacji rozszerzających naszą wiedzę oraz światopogląd na ten temat. Pomimo, iż lekarz na pewno odpowie na każde z zadanych przez pacjenta pytań, warto już zawczasu pogłębić swoją wiedzą tak, aby z pełną świadomością podjąć tą czasami niełatwą decyzję. Ważna jest świadomości i bilans tak zwanego zysku i straty, które potem bezpośrednio mogą wpływać na resztę życia. Obojętnie, jaki cel nam przyświeca, to im posiadamy większą świadomość tym lepiej, tym mniej pojawiających się sytuacji zaskoczy nas powodując czy to przestrach czy też wywołując niezadowolenie.
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Jak przygotować się do sezonu wegetacyjnego z wykorzystaniem kwalifikowanego materiału siewnego?
Sezon wegetacyjny jest kluczowy dla rolników, dlatego odpowiednie przygotowanie ma ogromne znaczenie. Kwalifikowany materiał siewny kukurydzy wpływa na plony, zapewniając lepsze rezultaty niż nasiona niekwalifikowane. Właściwy wybór to jednak nie wszystko - istotne jest także zrozumienie potrzeb gle

Amerykańskie muscle cars
Teraz wybierzemy się za ocean, gdzie również dzieje się wiele ciekawego. Amerykańskie nowości motoryzacyjne budzą duże emocje także w Europie, choć generalnie marki aut utożsamiane z USA nie są pierwszym wyborem europejskich konsumentów. Szczególnie widać to na przykładzie bardzo specyficznych pojaz